onsdag 7 oktober 2009

onsdag

Sitter här på jobbet med spräckta byxor, växer ur kläderna mina, de ni!! Undra hur länge jag har haft hålet där bak, tänk om jag har gått och visat röven för hela stan.

Har haft en trevlig förmiddag idag, For iväg på stan och fikade med en uppiffad Jossan, kul att träffa dig utanför gymmet oxå. De får vi göra om!! Tycker att alla får barn nu, jag vill oxå vara mamma ledig!!! kanske ska ta ut lite garantidagar. Fick ju barn före alla andra, eller så är alla andra sena med att skaffa barn. Hoppas att syskonen mina tar och bildar familj snart, så får jag iallafall vara barnvakt åt deras barn. Efter stan åkte jag på strömpilen och träffade mamma handlade lite mat, och sen fick jag mig en till kopp kaffe med mamma, har blivit en hel del kaffe idag. Beställde även ett mönster till Luddes maskerad dräkt, hoppas jag nu hinner sy klart de bara, skulle få mönstret på fredag och lilla drakdräkten ska ju vara klar tills på söndag.

Imorgon blir det gymmet, på morgonen längtar, tror att jag ska träna ben om jag inte ångrar mig och tränar tuttar och mage istället.

2 kommentarer:

  1. Tack fina du för sällskapet, du var oxå jätte fin!! Kan ju inte gå i träningskläder jämt ju;) Dessutom har jag knappt något träningsplagg som nu heller funkar, hi hi.

    Klart du kommer hinna med dräkten, du verkar så snabb av dig:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja vist är de kul att ta på sig annat än gymm kläder ibland!!

    Ja, jag tror oxå att jag hinner sy klart dräkten, bara mönstret hinner komma tills på fredag. Satt och kollade på en massa sy bloggar igår, och blev jätte peppad på att sy massor av barnkläder.

    KRAAAM

    SvaraRadera