söndag 4 oktober 2009

söndag

Idag är det riktigt höst rusk väder, brrr fryser. Har varit på en rejäl loppis runda med svärmor, älskar loppisar, och att rota runt bland billiga gamla saker. Hittade en jätte fin rutig femtitals tremos för fem kroner.

I går hade vi en riktigt trevlig kväll Jag och Jörgen var och åt med Mange och Anette, skönt att ha barnvakt ibland, och sitta och prata och äta i lugn och ro. God mat var de oxå, jag åt kyckling och baka potatis.

Ikväll är jag sugen på att se en film, undra om jag ids fara iväg och hyra en. När man inte bor i stan drar man sig för att fara in bara för att hyra en film känns ju som lite onödigt.

Imorgon blir det gymmet och jobbet på kvällen, har en lyx vecka på jobbet igen så jag jobbar bara måndag och fredag, undra vad man ska göra resten av vecka kanske blir det badhuset med barna.

4 kommentarer:

  1. Härlig vecka du har framför dig!!
    Har inte bestämt mig om de är slut på gymträningen nu och bara försöka ägna mig åt lite frisk luft samt yoga innan de bär iväg..tar en dag i taget och känner efter:)
    Lyx med att slippa laga mat och få så go mat!

    Hoppas ni får er en mysig kväll med film, de är ju riktigt filmväder!!:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men vetu jag hadde ju kollat fel, jobbar ju mer än vad jag trodde jag skulle göra, men de går ju de me.

    De låter ju klokt, Frisk luft är ju bra de me, helst nu när luften är så frisk. Du får hojta om du vill ha sälskap ute.

    Hörde föresten att Jörgen stötte på Jocke på maxi. Ja vet inte om de blir film, han åkte iväg för en timme sen, är ju nästan sent att se film nu. Fattar inte vad han gör, som tar så lång tid.

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Välkommen till de väntades liv, ha ha.
    J var bort jääääätte länge:D

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja Jörgen var ju bara på en snabb sväng på två timmar!! jag frågade vad han hadde jort då hadde han ju kört radiostyrd helikopter, inne hos grannen.

    KRAAAM

    SvaraRadera