måndag 19 oktober 2009

Ny vecka


Frukt stund på gymmet. Träningen gick kanon bra idag, kom iväg i lagom tid oxå tränade rygg och triceps. Nu väntar vi på att Tilda ska sluta skolan, så ska vi ta och fara iväg en sväng vart de vet ja inte riktigt än. Skönt att vara ledig iallafall, och imorgon blir det säkert en kanon dag på jobbet.
Inatt har det snöat, de lär ju inte ligga kvar på marken, men barna kunde skrapa ihop till en liten snöboll i allafall Längtar lite efter snön, blir ju som lite ljusare då, nu är de ju som bara blött.
Nu sitter jag mest och hoppas på utökning av familjen med en liten valp, Jörgen mailade på en annons igår om en omplacering Vågar inte riktigt hoppas på en hund nu, den är ju säkert redan såld. Blir ju så besviken då ju, men en hund till de ska vi ha när de blir får vi väl se.

3 kommentarer:

  1. Ska inte köpa skor. Men tack ändå.

    SvaraRadera
  2. Jörgen... mailade... på... en... annons... om... en... omplaceringshund..? Tror jag verkligen mina ögon? ;) Galet roligt! Håller alla tummar och tår jag har!

    SvaraRadera
  3. Heeeej!!!

    Ja vist är de!! Men jag tror inte det blir den hunden, vi får nog leta vidare.
    Såg din konst, vad du e duktig tror att du en dag blir en riktigt känd konstnär.

    KRAAAM och hoppas att vi ses snart.

    SvaraRadera