torsdag 22 oktober 2009

TRÖTTER

GÄÄSP tröttheten börjar komma nu längtar efter sömn , undra om jag har dåliga blodvärden, kanske ska ta och köpa lite järn tabletter.

Vagymmet ganska tidigt imorse och körde ben, måste försöka äta mera till frukost före benpassen och övriga dagar me. Känns som om en gröt talrik är för lite, har ju ingen ork ju. Ska ta och försöka få i mig en macka oxå, då borde jag ju ha mera energi. Är ganska dålig på att sitta ner och ta de lugnt vid frukostbordet och andra mål, tycker som inte att jag har tid att sitta ner och låta maten fara ner i magen fort ska de gå. Som idag så tyckte inte jag att jag hade tid att dricka kaffe hemma så då tog jag me en kopp i bilen, fast egentligen om jag tänker efter så skulle jag ha hunnit dricka två koppar hemma, varför denna ständiga stress. För barnas skull så får jag nog ta och skärpa mig.

Har föresten bestämt mig för att inte ta vaxinet. Vill inte göra de känns konstigt att stoppa i sig de, blir jag sjuk så blir de nog inte så farligt iallafall. Dessutom så blir man väll sjuk av själva vaxinet oxå.

Nu är det snart helg längtar!!! Imorgon ska jag och barna ha fredags mys kanske ska ta och laga mys middag och en god efter rätt, hmmm undra vad något med choklad i eller glass. Vi får klara oss utan Jörgen han ska spela hockey, kul att han börjat göra de.

4 kommentarer:

  1. Ja i med mera näring fröken!!!

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Jap, får ta och skärpa mig. Tror jag kan bli lite blind ibland, tycker att jag äter bra mat men kanske lite för små portioner. Ska ta och töjja ut magsäcken lite.

    Ha en bra fredag, och en stor kraaaam till dig!!!

    SvaraRadera
  3. "Inte tid att ta en kaffe hemma"......vad är detta.....du är ju värre på stressa än mig!!
    Jasså det blir inget vaccin...du har bestämt dig nu....trevligt!
    Ha en trevlig kväll o helg...KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Hmmm ja jag vet int de ja, men ibland kan jag fastna som i mitt lilla ekorrhjul.

    Nä ska avboka tiden läste i fass idag, om bivärkningar av vaxinet så då ångrade jag mig.

    Ja ha de du me och hoppas att tiden rusar iväg på jobbet för dig.

    KRAAAM

    SvaraRadera