söndag 25 oktober 2009

Söndag

IIIH sitter och väntar på att lillebror ska komma med våran nya bil, snart är den här.

Har haft en bra helg, fångarna på fortet va riktigt kul och dessutom så vann vårat lag. riktigt härligt va re att bada badtunna oxå och vilken fin altan dom har byggt, riktigt stor med en massa led ljus runt kanterna.

Fick även en oväntad present av Mange och Anette blev lite generad men jätte glad!!! Tack ni är så söta!!!! Fick ett presentkort hos Malin som är hudterapeft, ska bli kul att fara till henne och bli ompyslad. Duktig tjej de där, hon sminkade mig igår och oj va fint hon sminkade mig kände nästan inte igen mig själv i spegeln.

Näe kommer han aldrig, nu vill jag ju kika på bilen.

4 kommentarer:

  1. Låter som ni hade de super:)
    Har du fyllt år?:)

    Ha en skön kväll
    Nu har lillan slocknat bakom mig, har varit en riktig mamma tjej i kväll, har inte fått gå någonstans utan henne:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. HEEEEJ

    Men vilket myyyys,är hon lite kramsjuk? Du får skaffa dig en bärsele att bära hon i. Ludde va ju en riktig kramare gick ju typ inte att hä ifrånsig han. Nu är de en till av Jörgens kompisar som är gravid tycker att alla värkligen har kommit igång med att skaffa barn.
    Ja jag har fyllt år, fast de va ett tag se den 13.

    Kraam och ha en bra kväll, nu ska jag se vad du har haft för dig idag.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad spännande med en ny bil...Du kan väl lägga ut ett kort på den lite senare :) Kramen

    SvaraRadera
  4. Heeej

    Ja lägger ut ett i kväll, den är jätte fin. Mår du bra????

    Kraaam

    SvaraRadera