fredag 2 oktober 2009

Äntligen helg

Fick panik igår dammsugaren pajade!!! den började lukta bränt el och ut taget blev som svart. Kan ju inte vara utan en så idag köpte vi en ny. Vi köpte en ultra silens men den var inte speciellt tyst, bara om man inte har sug på, men då är ju dom flesta ganska tystgående.

Har jobbat idag, hade en trevlig dag på jobbet. Skönt att det är helg och jag är ledig. Fredagar tycker jag är mysiga vi brukar ha fredags mys här hemma, då lagar vi lite god mat och dukar bordet ordentligt och klart före vi äter. Och ikväll är det ju Idol köpte lite godis, som ska ätas upp oxå. Myyys ska ta och duscha och ta på mig extra mjuka kläder.

Imorgon hoppas jag på att vi tar oss iväg på bio, är lite sugen på att gå och se flickan som lekte med elden, undra om den e bra. Träning blir de på förmiddagen Jörgen han har sovmorgon så jag får väll se när jag tar mig dit. Vi brukar ha en sovmorgon var på helgen ganska skönt att bara ligga kvar och läsa och va ifred en stund på morgonen.

4 kommentarer:

  1. Här är de oxå godis och mys!!!:D

    Ha en skön kväll
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej söta du!!

    Klart man ska mysa på fredagar!!

    Ha en bra kväll ni me.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att ni hittade en dammsugare, nu har du läget undet kontroll igen ;-)
    Ha nu en bra ledig helg!!
    Själv sitter jag här på jobbet och fikar lite frukost.....
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej Nina!

    Ja de går ju bara inte att vara utan en!!!!
    Ja de ska vi, vi har barnvakt ikväll så då blir de kanske bio eller ett fik.
    Ha en bra helg du me, fast du jobbar.

    KRAM

    SvaraRadera