torsdag 15 oktober 2009

Torsdag


Dom här två ska ju va överallt, idag följde dom efter oss in. när vi kom hem ifrån affären Dock blev det ett väldigt kort besök för dom, kan ju inte börja ha öppna dörrar för dom me. Ja gulliga tjejer det där, även fast deras lifs uppdrag är att sabotera alla träd och buskar på gården. Nu har dom ju som blivit väldig frigående, eftersom el stängsel inte riktigt skrämmer iväg dom.
Så himla skönt det är att vara ledig mitt i veckan, hinner göra bort en massa grejs ju. På morgonen besökte jag och Ludde gymmet, tror faktiskt att det börjar gå riktigt bra att träna med han. Jag har börjat kunna, koncentrera mig mera på träningen istället för att jaga han.
Nu ska vi snart få snabb besök av Jörgens familj så det är nog bäst jag går ner och kokar lite kaffe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar