tisdag 15 september 2009

Tisdag

GÄSP!! är trött idag, Har jobbat förmiddag idag, efter de var de bara att stressa iväg och hämta barna och köra direkt till stallet. När det blir så där stressigt så har jag lite svårt att stanna av. Utan jag fortsätter att stressa och så blir jag sur, kan som inte sätta mig ner när det ser ut som fan här hemma, så jag slänger i mig maten och börjar damsuga och skura. Önskar att jag vore lite mera som Jörgen, han kan ju bara sätta sig ner och strunta i att det ser förjävligt ut fast, egentligen så tror jag inta att han ser skiten som ligger överalt. Aja jag längtar efter att bara duscha och sätta mig i soffan och se på tv.

Imorgon ska jag träna, längtar axlar och biceps står på tur, hoppas det blir fint väder så att jag hinner få lite sol på mig före det blir till att fara på jobbet.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA jag är ju likadan va det gäller stress...hahaha.....

    SvaraRadera
  2. Ja man borde ju börja strunta i vissa saker, men fan hur gör man de???

    SvaraRadera