måndag 14 september 2009

måndag

Vilken skön promenad, gick och lyssnade på musik och funderade. Tänkte mycket på hur viktigt jag tycker det är att barn har en fritidssys la, tror att det kan rädda dom ifrån mycket dumheter i livet, just för att dom ska få känna tillhörighet i något bra som dom tycker om, och för att ta ansvar. Jag vill iallafall inte att mina barn ska drälla på stan om kvällarna, tycker inte att dom har någonting där att göra. Så därför ska jag se till att dom har en eller flera aktiviteter att göra.

Jag och Ludde var och tränade på morgonen vi gjorde oss illa båda två han ramla och slog huvet i väggen och jag tappa en 20 kg vikt på tån. men annars så gick det bra kände mig stark i både rygg och tuttarna. Men vist jag kan ju inte riktigt koncentrera mig när jag har med mig den lilla galningen, ska ju hängas och klängas överallt.

Imorgon då jobbar jag förmiddag och sen har Tilda ridning, så då hinner jag inte träna så det får bli på onsdag.

Känns jätte skönt att jag har planerat in lite små träffar här och där i veckan, ibland kan jag tycka att det blir lite tråkigt att alla andra jobbar när jag är ledig. Blir lätt att jag i bland känner mig uttråkad och typ går och väntar på att Jörgen ska komma hem, så att jag ska få prata sönder hanns öron. Vist jag gör ju saker när jag är ledig, så tiden går ju men just att få göra allt själv blir ju tråkigt i längden

4 kommentarer:

  1. mehhh jag är ju hemma!!! :D
    Bara att höra av dig, du är alltid välkommen även dagar jag är trött, de är bara trevlig med sällis:D

    Ha en skön kväll och sluta upp med att släppa vikter på tårna..onödigt;O)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja ska ta och göra det, och du får ju komma förbi här oxå om du har tråkigt.

    Ja fan vad känslig man är på fötterna gör ju skit ont ju.

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Konstigt..fan 20 kilo på småfossingarna tar ju hårt!!!:S


    Ha en toppen dag!
    Ska göra mig klar för lite träning på en stund:D

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Har haft en stressig men bra tisdag, längtar efter soffan och lite tystnad i huset!!

    Nu ska jag titta in till dig.

    KRAAAM

    SvaraRadera