söndag 20 september 2009

Söndag

Vilken tjej film jag och Sandra var och såg myys, kommer inte ihåg vad den hette, men bra var den. Har även varit en sväng på stan med mamma och lilla syster, försökte hitta ett par skor men hittade inga, ja det blev iallafall en billig sväng. Har även kört runt lille bror runt halva stan men de e ju kul de me då fick jag ju en stund med han oxå.

Lille bror saknar jag mycket nu när han inte bor i stan, han är en som jag kan babla me om allt dessutom så är han en av dom som tror på mig och är positiv till det som jag vill göra i livet och alla mina planer. Tur han flyttar hem snart!!

Ingen träning idag, har fått mig en del frisk luft, och de behövde jag mera av idag än gymmet. Imorgon däremot blir det gymmet ska bli kul längtar. Sen ska jag göra ett nytt försök med att hitta mig ett par skor.

4 kommentarer:

  1. Hej vännen min! Vad härligt att få läsa om dig och dina bravader.Tycker att ditt liv verkar vara väldigt harmoniskt just nu...Mitt känns kaos ibland men samtidigt inte. Underbar familj, vänner, arbete m.m. Men det är svårt så här i början att få ihop livspusslet som blir när man börjar att arbeta. Har tittat på hus också så det har varit mycket på G. Blev dock inget hus så nu kan vi lägga det år sidan iaf. Tänker på er ofta!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!!! TÄNKER PÅ ER OXÅ!!! Hoppas att vi ses snart!!! Så det är hus på G snart spännande. Ja ni får säkert rutin på saker och ting snart, ta de viktigaste och SKIT i resten!! säger jag som stressar överallt hihii.

    KRAAAM TILL ER ALLA TRE!!!

    SvaraRadera
  3. Hej tjejjen!!!

    Ja sov gott du me!!! Hoppas att du inte behöver vakna flera gånger inatt. Jörgen han står och steker fläsk nu klo tie på kvällen vet inte vad det är med han, luktar inte så gott iallafall.

    KRAAAM

    SvaraRadera