torsdag 3 september 2009

Torsdag

Har haft en bra dag idag är lite trött, men det är ju inte så konstigt om man är uppe med tuppen. Aha det kanske vore något, höns då får man ju sina egna ägg, fast dom skitar ju ner så mycket, men ägg är ju ät bart.

Har haft en bra dag på jobbet skönt att äntligen jobba en dagtur. Efter jobbet var jag så pepgymmet så jag körde in på Träna och tränade lite triceps och mage ett effektivt snabbt pass. Tycker att det är så skönt att träna och röra på sig efter en dag på jobbet, mycket för att mitt jobb är sååå lugnt och definitivt inte fysiskt ansträngande, mera trötsamt för lill skallen. Känner ibland att jag inte kan få ro i kroppen om jag har varit där en hel dag och sen inte rört på mig. Imorgon är jag ledig hoppas att det blir fint soligt höstväder, så att vi kan vara ute, och kanske ta med lite fika ut till skogen och plocka svamp. De är något som vi i vår an familj jorde ofta när vi var små, mins att jag tyckte hård brömacker med ost och skinka var så gott ute i skogen dom blev lite sega, mums!

2 kommentarer:

  1. Åh det minns jag med, fick alltid husmans med smör och ost när jag följde med pappa i timmerbilen, de var alldelens mjuka med goa ändå:)

    Härligt med träning!

    KRAM och ha en skön kväll och en härlig ledig dag i morgon

    SvaraRadera
  2. HEJ!!
    Ja det är så specielt med mat som man har barndomsminnen till, blir extra gott!!
    Ja oja ska ha en bra kväll, ska gå och lägga mig tidigt!!
    KRAAM och detsamma önskar jag dig( en trevlig kväll)

    SvaraRadera