torsdag 17 september 2009

Torsdag

Har haft en bra dag med massor av sällskap Var i väg och träna på förmiddagen hade ju tur och fick sällskap av Jossan. Hon e duktig hon, som håller igång och är hög gravid.

Sen fick jag en stund med Eva på stan oxå kul, hade ju tänkt hitta lite kläder åt mig, men de gick ju inge vidare. Så de blev mössa och vantar åt barna. Tycker att det är så himla kul att bara sitta och dricka kaffe på stan och titta på folk, idag satt vi mest och kolla på vad folk har på sig lite mode tips, är lite av plan på den frånten ja. Fattar inte var alla hittar sina kläder jag hittar ju ingenting, blir mest bara yr och förvirrad.

Sen har även min lille bror varit och hälsat på, han hade med sig en tårta mitt i veckan, ja goood var den iallafall. Kul att se han, tycker att han ska flytta hem snart ja.

Näe nu ska jag se om hunden vill ut på en liten kvälls runda.

3 kommentarer:

  1. SÖT du är!! Du är otroligt duktig du med med träningen och de är kul att se att du utvecklats sedan jag träna på Tenton!!:)

    Inge bebbe ännu, inga värkar idag, hoppas de sätter igång igen.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. HEJ GUMMAN!!
    Me stanna de av, ja det behöver väll inte vara någon broska än!!! Passa på att vila äta och få friskluft.
    KRAAAAM!!!!

    SvaraRadera
  3. Tack föresten!! kul att höra att det faktiskt har hänt lite. Svårt ibland att se själv.

    KRAAM

    SvaraRadera