lördag 12 september 2009

Lördag

Har sytt klart Luddes tröja, roligt med textilfärg köpte röd och vit färg, kan man ju skriva saker.
Händer inte så mycket här idag, barna har haft kompisar här hemma så jag blev ju som fast här. Jörgen har varit iväg och köpt nintendo Wii onödigt tycket jag, finns massor av annat jag skulle ha prioriterat att köpa. Tur vi inte har gemensam ekonomi. Ja vi ska spela de ikväll iallafall får ge det en chans, tyvärr så brukar jag bli åk sjuk av tv spel. Längtar efter en promenad tror jag tar med mig mp3 som sällskap idag, fast det skulle vara roligare med mänskligt sällskap.

2 kommentarer:

  1. Jag hade gärna sällskapat:)

    Ha en mysig kväll
    KRAMAR och vad duktig du är med tröjan.

    SvaraRadera
  2. Ja det hade ju varit super kul!!

    Det ska vi, ska ju prova på tv spelet.
    Ha en trevlig kväll ni me.

    KRAAAM!!

    SvaraRadera