fredag 18 september 2009

Fredag

Äntligen fredag, inte för att jag har jobbat ihjäl mig i veckan men, har längtat efter fredag sen i början av veckan. Har haft en händelse rik dag på jobbet, oväntade grejjer som händer ibland.

Nu är de verkligen höst ute, funderar på vad jag ska ta med mig för kläder nästa helg. Åker till fjällena då, kanske måste ta med mig täckisarna, kan väl inte vara snö där redan heller. Vi ska bara vara och vandra omkring upp till någon fjäll topp, ska bli så kul LÄNGTAR. Skulle oxå vela ha en bra bok att läsa eller kanske ska ta med mig stick nål och tråd. Kan inte sticka men de skulle vara kul att lära sig, men inte vantar eller sockar för då måste man ju göra två styckna och risken för att jag skulle bli klar med båda är liten.

Ingen träning idag, ska ligga i soffan och äta godis. Träning blir det imorgon då blir de ben, ser faktiskt fram emot de.

11 kommentarer:

  1. Nu ska jag testa att skriva här :-)
    Tack för en trevlig dag på jobbet!! Inte bara trevlig men...;-) Som sagt var den var ju ovanligt händelserik och väldigt oväntad iaf!!
    Hoppas ni får en mysig kväll med godis och Idol. Det ska vi har här....:-)

    Ha en bra helg. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Blir ju som nyfiken på vad som har hänt på jobbet idag?!?! Får ringa Nims imorrn!!

    Hörru ta me stickningen till fjällen nästa helg så ska jag lära dig att sticka!!!=)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej Nina!!!

    Du lyckades ju, inge svårt va.
    Ja, har haft en riktig mys kväll med familjen.
    Hoppas du oxå har haft det!

    Kraam och ta hand om magen.

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!!
    Ja nu blev du nyfiken va???
    Jap, ska ladda väskan me tråd och allt man nu behöv får väll börja med en pannlapp hihii.

    Kraam och ha en trevlig fredag och helg!!!

    SvaraRadera
  5. Helena.....nä det här var ju enkelt :-)
    Härligt!! Vi hade också en mycket lugn och mysig kväll igår!

    Kram och det lovar jag att jag ska göra. Bebisen böar på som igår och hälsar....hihi

    SvaraRadera
  6. Linda....Förstår att du är nyfiken! Du får nog allt ta och slå mig en signal idag....;-)
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Bebisen böar inte men BÖKAR :-)

    SvaraRadera
  8. Åh vad härligt med fjälltripp!!!
    Hoppas morgonträningen gick bra för dig. Blir i morgon om kroppen och knoppen vill:)
    Nu väntar jag bara in min super snabba pojkvän;)Han är och hämtar massa mat*LER*

    Stor kram och ha en skön lördagkväll
    Hör av dig i morgon om du vill me´

    SvaraRadera
  9. Hej Nina!!
    Ja om den hade böat hade de ju varit lite underligt, hahaa. Kram syns i veckan

    SvaraRadera
  10. Hej Jossan!!

    Ja de ska bli så skönt me frisk luft och en massa promenader.

    Jo de gick bara bra på gymmet, ska nog inte träna imorgon tror att min kropp vill vila.

    Hoppas att du inte svälter ihjäl!!! Jörgen är inte så snabb, så jag brukar hungra ihjäl mig om han ska fixa mat.

    Kraaam och ha en trevlig kväll!!

    SvaraRadera
  11. Shit jag hade helt glömt denna konversationen...hahah Här var det skrivit en hel del kommentarer!
    Packa du nål o tråd ska vi se vad vi kan tråckla ihop! Jag ska oxå ha med mig stickning!!=) Jea blir väl tokig på oss!!


    Nina: Hade jag sett detta i helgen hade jag nog ringt!!!=)

    Kraaampå er!

    SvaraRadera