tisdag 29 september 2009

Tisdag

Känns så skönt, nu har jag tagit ut komp ledighet i två dagar så jag är ledig onsdag och torsdag. Tror att det blir till att baka bröd och äta lunch ute med Ludvig imorgon, undra vad vi ska ta och äta, kanske buffé enkelt när man har med sig barn kan dom välja vad dom vill ha.

Idag har jag köpt en klänning och ett par benvärmare, tycker att de ser som fint ut på folk när har de på sig, kvinnligt är de ju oxå. Kan va lite kul ibland att ta på sig annat än mjukisar och jeans, så nu fattas bara ett par skor som jag kan ha till, kan ju inte ha jumpa skor till de heller. Har även rensat ur min garderåb kastat saker som jag inte har använt på jätte länge, krafs som jag har sparat och tänkt att de kan jag sy om, och så blir de aldrig av, upptäckte även att jag har växt ur en del kläder (hahaa) så dom kasta jag oxå.

Var iväg på gymmet idag tränade axlar och biceps roligaste passet på hela vecka tyck ja, på torsdag blir de ben, skulle så gärna vela ha lite mera markeringar på benen, men de kom väll
Är föresten jätte sugen på att prova något annat på gymmet, gå på ett spining pass kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar