fredag 11 september 2009

Fredag

Tjohooo! En ny dag och dessutom så är det fredag, jobbar kväll igen, men sen är jag ledig hela helgen och på måndag skönt.


Har varit iväg och tränat, gick ju jätte bra tränade ben och mage, kände mig nöjd över mina ben idag. Brukar inte orka träna annat än ben men idag fanns energi över till magen oxå. Nu håller jag på med lunchen vet inte vad det blir till potatisen än, kanske vegetarisk bacon Vist låter det konstigt! bacon ska ju som vara gris kött, men men det är ju värt ett försök.
Jaha vad ska jag ta och hitta på? Skulle behöva fylla på kylen den ekar!! Gillar inte när vissa varor inte finns, tror att jag handlar efter jobbet, blir sent de. ner och laga mat sen ska jag ut i fin vädret!!

4 kommentarer:

  1. Godmorgon

    Är allt bra idag med dig?
    Sol och fint i dag, ska nog ge mig ut på en liten stund:D

    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM och ha en underbar dag.

    SvaraRadera
  2. God dag!!

    Jo allt är bra med mig. Mår du och magen bra???
    Blev ingen resa ihelgen heller Jörgen velar mest fram och tillbaka. Ska laga barnmat snart (Pannkakor) de e gott de.
    Föresten vetu vad Jörgen sa!! han sa att jag stinker när jag dricker kreatin, kan det stämma??

    Kraaam och njut av det fina höstvädret!!

    SvaraRadera
  3. Vi mår bra:)
    Men blev de inget av i helgen heller..ni får ta de någon annan gång.:)
    Pannkisar, åh de tycker vi om!!:)

    Ähhh han är bara avis för att du utvecklas;)
    Inte tror jag att de kan lukta, inte hört någon göra de. Kanske när man precis druktit de..allstå andedräkten, men annars int.

    Hoppas allt är bra idag. Blir nog gym på tisdag för mig. Tror inte i morgon..men vi får se:)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja vetu vad de tror jag med, han kanske är rädd för att jag ska förvandlas till den där gubben på burken på riktigt!! hahaa.
    Me jobbar ju dagtur på tisdag, så då kan jag ju inte följa dig!! Jag ska gymma imorgon med Ludde.Ska du me??

    SvaraRadera