tisdag 8 september 2009

Tisdag

Full fart hela dagen har det varit idag, äntligen får jag sätta mig ner.

Var iväg och tränade på förmiddagen fick även sälskap av Jossan, roligt att kunna prata och fnittragymmet. Tack för sällskapet!!! Tror faktiskt att jag känner mig piggare, dom passen som jag äter kreatinet, kan det vara så? Eller så var det sällskapet, kanske båda delarna. Ja bra gick det iallafall!

Har varit extremt duktig idag, vet ni vad jag har jort! jag har framkallat foton, att något så enkelt kan ta så lång tid att göra. Satte till och med in korten i album. Nu har jag bara ett par tusen bilder till som ska framkallas. tror att jag har ungefär sju år gamla bilder på datorn, så det blir en hel del bilder. Hade med mig Ludvigstan och vi jorde typ mestadels barn grjer, satt på biblan och läste böcker, gick på lekparken och sen unnade vi oss en varsin glass i fin vädret.

Tilda har haft ridning idag, så mysigt att stå där bre vi hästarna och nosa på dom. Hon har föresten en ridlärare nu som vickar för den riktiga, och hon är verkligen stenhård och petig med små tjejerna Bra att hon är så bestämd av sig, dalta de hjälp ju som ingen. Efter stallet så var det bara att skynda sig hem och laga sen middag blev köttfärs soppa med massor av grönsaker gott blev de!

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    Stort tack för att du väntade en liten stund på mig och min frukost;)
    Så trevligt med lite sällis:)

    Ha nu en skön kväll och sov gott.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    MÅR DU BRA? gick de bra på vändningsförsöket?

    Väntar helre en stund på dig, roligare med sälskap ju!!!

    KRAAAM

    SvaraRadera