tisdag 1 september 2009

Tisdag




Äntligen gick bilen igenom besiktningen! så nu behöver vi inte låna en bil längre sköönt!!
Och Jörgen behöver inte längre tillbringa varenda kväll ute i garaget!
Har varit och tränat axlar och biceps idag, tycker att det är de roligaste passet på hela veckan.
Idag jobbar jag kväll, blir så vansinnigt trött av att jobba kväll, skulle vela jobba mera dagturer. Blir lätt lite grinig av att jobba sent. Men imorgon är jag ledig LÄNGTAR! undra vad jag och Ludde ska ta och hitta på då blir ingen träning iallafall.
Är jätte sugen på att klippa mig tror att det behövs! Alla som jag stöter på har ju typ klippt sig så fint. Då blir man ju så sugen på att göra det själv oxå. Undra hur jag ska ha håret, något lätsamt blir det iallafall, brukar sällan göra mer än tvätta och kamma ut håret. Har varken tid eller ork till att fixa och trixa med det. Näe nu ska jag ta och gå ut till getterna och se om dom är kvar sen ska jag ta och sy lite, före jag ska på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar