måndag 28 september 2009

Äntligen lite träning

Så härligt nu har jag efter tre dagars vila äntligen fått träna, längtade till gymmet igår kväll. Hade först tänkt träna ben idag, men ångrade mig så de blev rygg och tuttar. Börjar jobba klo tre kan säga att jag inte känner mig så peppad på de idag, har ju jobbat hela helgen dygnet runt. Även fast vi har haft en kanon helg med jobbet i helgen så blir man trött, tror det blir till att ta ut lite komp onsdag och torsdag.

Nu hade jag tänkt ta och laga lite storkok och sen bege mig ut på en promenad med hunden. Och sen kanske jag beger mig mot stan före jobbet. Har snart inget att ta på mig, tänkte om jag skulle hitta mig lite roligare tröjjer.

2 kommentarer:

  1. Härligt med träning för dig gumman!

    Nu ska jag ge mig på silikonet vid tvättstället..måste bara hitta rakblad, skitgöra;O)

    Vilket väder vi fick...
    Ha nu en skön måndag
    Kramar

    SvaraRadera
  2. HEJ SÖTA DU!

    Ja längtade dit!!
    Är de dax för fogarna i badrummet, låt Jocke göra de tyck ja.
    Ta och vila dig istället!!!

    KRAAAM

    SvaraRadera