lördag 5 september 2009

Lördag

Vilket skit pass, blev lite sur till och med. Jävla ben tänkte jag!! Aja hoppas att det går bättre nästa gång. Nu ska jag och Jörgen iväg på stan och titta runt lite så jag har till och med sminkat mig, känner mig lite finare då, är väldigt sparsam med smink vet inte varför men jag känner mig skitig i ansiktet när jag har smink på mig kliar gör de oxå. Gud vilken gnäll kärring jag är idag ja för övrigt så mår jag bra! lite tvär sur bara kan vara hormoner som spökar. Blir iallafall mysigt att gå en snabb sväng på stan före jobbet.

4 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Nu finns filmen på butiken:) TACK än en gång för lånet.

    Varför gick de inge bra, kände du dig svag och tog slut eller fick du ingen kontakt eller är de bara en hormondag?:)
    Nästa pass kommer nog bli bra!!

    Ha en skön tur på stan.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. HEJ TJEJEN!!

    Mår du och magen bra?

    Söt du är som frågar varför det inte gick bra! Ja oj det gick inge bra alls kände mig svag,svettig,sur,och ingen kontakt med baken alls, undra om jag ens har muskler där? Har det inte lätt med mina ben vissa gånger går det ju bra och sen går det mindre bra. Har du några tips på bra rump övning som tar bra?
    Jap hade det mysigt på stan, köpte en jätte snygg mössa till i vinter.

    KRAAAAM och ha en jätte dra dag

    SvaraRadera
  3. Hej igen:)

    Ja idag har jag varit piggare och mått mycket bättre, men tagit allt med lugn i dag med:)

    Men så är de bara ibland och klart du har rumpmuskler kvinna!!!:)Du har ju en vältränad röv ju! Jag gillar utfall i smith, behövs inte mycket vikt där för att ta kål på rumpan, samt raka..den tar oxå på rump. Samt höftlyft med viktplatta i knä.

    De gör mig gla att höra!
    Åh mössor, jag gillar mössor.

    Kramar och ha en skön kväll

    SvaraRadera
  4. Hej Tjejen!!

    Vad skönt att du har varit pigg idag, och klart du ska ta det lugnt du ska ju föda snart!! spar på krafterna, du kommer att behöva dom både före och efter.
    Kraaam och tack för dom goda råden!!!

    SvaraRadera