fredag 4 september 2009

Fredag

Vilken dag !! vi har nästan inte jort ett skit. Jag och Ludde åkte iväg på Maxi på morgonen och handlade lite mat och jäst och sen for vi hem och bakade lite bröd, mysigt att baka när det bara regnar en hel dag. Tycker att barn gör så söta brön, nästan synd att äta upp dom. Köpte även nya gummistövlar åt mig, vilket är ett måste för mig. Älskar att gå omkring i stövlar dom är så enkel att bara dra på sig och man behöver inta vara rädd om dom, dom ska ju som vara skitiga.
Även mamma och pappa hittade hit idag, dom skulle åka och titta på en lägenhet åt min lilla syster, att lill skiten har blivit så stor att hon klarar sig själv helt galet vad tiden går fort!

Ingen träning idag, skönt för idag har jag varit galet trött, somnade en stund i soffan när barna såg på barn teve. Träning blir det imorgon på morgonen, då blir det ben. Sen jobbar jag hela helgen så jag behöver inte fundera på vad jag ska göra, har en stund på förmiddagen men, man hinner ju som inte göra så mycket annat än laga lunch och vara en stund med barna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar