söndag 6 september 2009

Söndag

Sitter här på jobbet och funderar, vill hem till min familj. Jörgen har legat på lassa så han har blivit utskriven nyss. Mina killar har så ömtåliga magar, tror att dom är stammisar på sjukan.

Längtar till att få röra på mig, har myror i kroppen, kanske orkar jag gå ut på en promenad efter jobbet, vi får se om de eller sängen lockar mera brukar gå i säng ganska fort efter kvälls passen på jobbet. Ser fram emot att fara på gymmet imorgon, ska bli skönt. Den här veckan ska bli en grymt bra gym vecka, känner det på mig!

Ska även inhandla lite filter till min kamera har kollat ut ett som jag vill ha den ska tydligen förstärka färger, tror de blir bra nu till alla höstens färger. Skulle även vela ha ett nytt objektiv oxå, synd att dom är så dyra bara.

2 kommentarer:

  1. Hej igen

    Vilken tid åker du dit i morgon? Dock vet jag inte om jag hinner på morgonen..ska vara på MVC halv tio.. Kanske bara kör lite morgon yoga här hemma innan=)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. HEJ!!

    Spelar igentligen ingen roll när jag tränar Bara det är före klo tre, börjar jobba då. Kan vänta på dig om du ska träna.Vore ju kul att få sälskap av dig. Du kan väll höra av dig om du ska träna.

    GOD NATT!!

    SvaraRadera