söndag 13 september 2009

Söndag



Har sytt ett linne åt mig själv idag, måste göra lite ändringar på de bara, sen är den klar. Hade lite tyg, så jag fick ta två olika till varje sida men det blev bra ändå.
Kände att det var riktigt kyligt ute idag på kvälls promenaden, ett par vantar hade inte varit fel och kallare blir det. Skulle inte vara helt fel att åka till värmen nu och komma tillbaka när snön har kommit. Ingen träning på hela helgen skönt att vila en hel helg, och bara vara ute och traska i sin egna bubbla
I veckan har jag lite roliga saker att se fram emot, jobbar lite så jag och Sandra ska på bio och sen ska jag ta och ge suchi (stavas det så?) en till chans, alla säger ju att det ska vara så gott men jag är lite skeptisk. Sen hoppas jag på att få träffa min käre bror som kommer hem i veckan.

4 kommentarer:

  1. Jag är sushi mästare, får lära dig ett och annat tror jag;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja du får ta och göra de, är ju en riktig fegis när det gäller konstig mat.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Vilket snyggt linne du sytt...och tröjan till Ludde blev ju KANON=)
    KUL!

    Ses på onsdag!
    KRAAM

    SvaraRadera
  4. Hej du!! Tack, kul att pysla på lite ska ta med mig smörpapper imorgon så kan jag rita av ditt mönstr på nallen.

    Kraam och synes imorgon

    SvaraRadera