torsdag 10 september 2009

Torsdag

Jag mår så himla bra idag!! egentligen så har det inte hänt något speciellt känner mig bara full av energi. Kanske är det det fina höstvädret som gör en glad och pigg, tycker om när luften känns sådär frisk.

Var iväg och tränade tuttar och triceps, fick sällskap av Jossan även idag, kul!! Sen så har jag fylltprotein förådet idag, höll ju på att ta slut ju.

Jag och Jörgen har suttit och tittat på bilar idag, och vi har hittat en i Skärhålmen. Vore kul att åka dit, har ju vuxit upp där så det skulle vara kul att se hur det ser ut där idag! Och samtidigt hälsa på lille bror, kanske även ta med han hem!! Sen skulle jag vela gå på Skansen terariet, vore mysigt. oj vad klockan går nu är det ju dax att klä på sig och rusa iväg till jobbet!!

2 kommentarer:

  1. Hej igen tjejen och tack för att du följde med på morgonen:)

    Vad blev de för protte idag?:) Någon ny sort, smak?

    Ha en skön kväll och hoppas jobb dagen går fooooort.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej söta du!!

    Nä är ju en fegis så jag kör med samma som vanligt. dubel proo stavas de så. Den är ju så god!
    Jap tiden går fort när man har kul jobbar med en söting jue, och snart är det ju Idol, ser du på de?

    KRAAAM och ha en bra kväll!

    SvaraRadera