måndag 21 september 2009

måndag

Jaha en ny vecka igen, har suttit och dag drömt och tittat på resor gud så skönt det skulle vara med lite värme och sol. Snart är det dax att fara på jobbet, ska bli kul jobbar med Jeanette, blir nog prat och planering av helgen, oj vad kul vi ska ha!!!

Har haft en perfekt morgon!! Åkte iväg till gymmet för att träna axlar och biceps, gick jätte bra har ätit massor i helgen så energi fanns det gott om, kände mig fånigt stolt över mig själv, hahaa jag ska växa tänkte jag!!!

Sen begav jag mig ut i skogen med hunden och jag blev så stolt över lilla Rut hon började jaga en hare!! och hon är en hund som aldrig går in i skogen frivilligt men nu, oj har aldrig sett hon skutta omkring alldeles galen i skogen, så nog har min lilla tax lite jakt i sig iallafall. Så nu tycker jag att Jörgen ska börja jaga med henne, och dra hem lite mat till familjen, vore ju kanon de, då skulle man ju slippa köpa gammalt kött på affären. Ibland kan man ju bli galen när man har varit och handlat och så stinker köttet helst köttfärs som blir så där brunt på undersidan, de ser man ju inte fören man öppnar paketet.

Aja dax att hoppa in i duschen och göra sig lite fräsch.

6 kommentarer:

  1. klart du ska vara stolt!!:D

    Härligt med mycket mat och bra känsla i kroppen i gymmet:D De gillar vi!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tjena bruden!

    Wzup? Första dagen på det nya jobbet för egen del. Har en väldigt fnittrig tjej brevid mig =) Kul! Saknar er och önskar att ni kunde jobba här med mig istället! Visst hade det varit bäst?! =D Hare kanoners så ses vi. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej söta du!!

    Jap de är jag, de borde alla tjejer vara.
    Ja de e stor skillnad på hur man ätit.

    KRAAAM och hoppas vi syns på gymmet imorgon, du kan väll knipa en dag till hihii!!

    SvaraRadera
  4. Hej rara EVA!!!

    Ja tänk om trion hade kunnat fortsätta, men men.

    KRAAAM SYNS SNART:) hoppas jag.

    SvaraRadera
  5. Måste bara skriva att jag tycker att du skriver riktigt bra...längre och längre inlägg blir det nu:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. HEJ värdens snällaste MARIA!!!

    Hahaaaha, Väldigt ofta så har jag ju INGENTING att skriva om. Är ju som fåordig i både tal och skrivning. Har ju lite svårt med stavningen, blir så galet ibland, hahaa men tror det blir bätre. Skulle ha lysnat på fröken.

    KRAAAM och tack för berömmet!

    SvaraRadera