torsdag 17 december 2009

Torsdag

Nu har kylan verkligen kommit, tror jag måste ta och fetta på mig lite mera, så jag fixar den här vintern, de e så kalt ute antar att de dessutom blir ännu kallare. Inte ens djuren vill gå ut Rut hon får jag bära emellanåt blir ju kall om små bena ju, hoppas hon inte börjar bajs strejka nu i vinter igen, hon brukar göra de vägra skita ute så skit hon inne istället, kanske ska köpa en jacka åt henne.

Har varit och tränat idag roligt att jag och Jossan och en sovande Emmy kunde tima, men hon den galningen valde att gå till gymmet istället för att få skjuts dit, trodde hon skulle frysa fast med vagnen efter vägen.
Snart efter jul så måste jag ta och investera i lite nya träningskläder, börjar bli lite less på mina gamla, lite färg skulle inte skada känns som jag alltid går i svart.

Så skönt att va lång ledig imorgon ska jag ta och åka på Leos lekland med barna, bra dom får springa av sig lite, så blir det nog lunch där oxå. Träna ska jag oxå hinna med tror de får bli efter lunch då blir de minsann ben, hade tänkt träna de idag, men sen ångra jag mig vill inte ha träningsvärk i bena om jag ska klättra i klätterstälningar imorgon.

Har beställt en ny telefon hoppas att jag får den snart, och att det är bra kamera i den, Jörgen han köpte en ny idag han, samma som jag ska ha.

3 kommentarer:

  1. knäpp jag!?;vi hade oxå fre myyyyys;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen mottagning på min mobil..snacka om handikappad. Försökte messa dig ang fika..men nu sitter jag här själv istället och fikar:)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men du, de va fel på min oxå, aja hoppas de gick bra att fika själv. Har du inget att göra kan du ju komma förbi här imorgon, är hemma mest hela dagen.

    Kraaam och ha en bra kväll

    SvaraRadera