lördag 19 december 2009

Lördag

Hihii ikväll ska jag slå in julklappar så roligt, och nu är det inte många dagar kvar före tomten kommer. Jag är inte färdig med julklapparna än, vet inte alls vad jag ska köpa åt vissa. Undra om jag måste ta ledigt på onsdag för att köpa julklappar, men de känns så onödigt vill inte slösa bort en semester dag på att springa på stan.

Idag har det varit lite mildare ute så vi har passat på att få massor av frisk luft, medans Jörgen vastan och trängdes.

Imorgon har vi fullt upp, först blir det träning sen kalas och sen julbord med Jörgens familj, ska bli mysigt med julbord, ska äta massor av gravad lax och potatis.

4 kommentarer:

  1. Du ska banne mig IKKE ta semester på onsdag, då kommer ja och hemsöker dig.
    Vi kanske kan springa lite efter jobbet???

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Springa lite!!! kommer ju måste ta löpar skorna för fan. Och nej jag tror inte att jag ska va ledig blr ju så dyrt.

    Vi höres Kraaam på digt!!

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Jo, snabb möte imorgon, tisdag kväll, onsdag dag, sen julledig!!!!

    KRAAAM

    SvaraRadera