måndag 14 december 2009

De snöar!!!!

Äntligen så snöar det!!! hoppas det kommer mycket.
Träningen gick jätte bra idag blev rygg och tuttar, kände mig först inte så peppad men de blev ja när jag väl kom dit. Sen så är jag jätte sugen på att prova på ett danns pass, ser så roligt ut ju.

Idag har Tilda Lucia uppvisning på skolan och de missar jag, tråkigt tycker jag men Jörgen får ta och knäppa lite bilder, hann med Luddes Lucia på morgonen, barnen på dagis såg inte alls så roade av att sjunga pojkarna fick myrer i baken direkt, men charmiga är dom.

Tänkte på de vad mycket socker fika ungarna får i sig nu, får ju dåligt samvete var man än ska så bjuds de på god fika, behöver alla verkligen bjuda på fika istället för kaka på dagis kan dom väl ställa fram en skål med mandariner, de e ju juligt de me.

oj oj börjar ju jobba snart bäst jag far nu!

4 kommentarer:

  1. Synd att vi inte kan tajma i morgon, men någon annan dag!? Eller kanske en kaffe:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att du missar Tildas luciafirande :(
    Var precis på Sixtens dagis på luciafika och de lekte och hade sig...
    Tyck inte det är så farligt om de får i sig socker någon gång ibland. De får alltid frukt ca 2 ggr per dag så vid jul tycker jag att det är ok ändå. De får inte bjuda på tårta, fika eller liknande när de fyller år och det är väl bra ändå. Annars blir det tårta ofta :)

    Ha en bra kväll på jobbet!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Jossan!

    Ja de tycker jag me, men de kommer ju fler dagar. Så nog kan vi snart tima med träning eller kaffe.

    Kraam kram.

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!

    Nä inte om det är sällan. men det är ju hela tiden det ska fikas överallt på fritiden me ju, ska sätta stop för de en gång i veckan räcker, dom måst ju ska äta mat me ju.

    KRAAAM

    SvaraRadera