söndag 6 december 2009

Söndag

Nu ser jag fram emot nästa vecka!! Jag hoppas att den blir bra och att jag kan göra bort lite grejs. Snorar nästan ingenting nu så jag hoppas att jag snart blir frisk oxå, längtar till gymmet nu.

Har jobbat hela helgen och idag blir sista jobb passet för den här helgen, så imorgon får jag lite helg.

Fick även höra att Nina fick en liten tös, gud så mysigt tänk att ha en alldeles ny lite bäbis. Hoppas att hon nu snart kommer förbi på jobbet och visar upp henne.

7 kommentarer:

  1. Ville bara önska dig en skön söndagkväll tjejen.

    Krya på dig nu!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack det samma önskar jag dig, ska ta och titta till dig nu.

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Ja tänk nu har jag en liten tjej också.... det är fantastikskt!! :-)
    Allt har gått så bra. Vi är en ganska så trött familj.... men väldigt lycklig *ler*
    Klart jag ska kika förbi!! :-)

    Hoppas allt är bra med dig. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej Nina!!

    Vist är de roligt att ha en av varje!
    Klart ni är trötta, hoppas ni nu passar på att vila när ni får tid över.
    Vad tycker Hugo om sin lilla syster?

    Ja gör de men dröj inte så länge!!!!

    Kraaam och sköt om dig nu!!

    SvaraRadera
  5. Ja verkligen, det kunde ju inte bli bättre!! :-)
    Hugo har varit helt fantastiskt! Han är så mjuk och go med lillan!!
    Han har blivit lite arg på mig vid ett par tillfällen när jag skulle amma henne. Men vill han så får han sitta med och det funkar jättebra:-)

    Hur jobbar du till veckan som kommer?

    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Ja är du på väg då!!!Jag jobbar onsdag dag och då jobbar Linda oxå, och måndag kväll.

    SvaraRadera
  7. Okej då vet jag! Så ska jag in någon av dagarna så hör jag av mig :-)
    Ha det bra!!
    Kram

    SvaraRadera