måndag 28 december 2009

Så skönt de är när barna går och lägger sig blir som alldeles tyst, och så får man lite tid att bara sätta sig ner. Tror dom va riktigt trötta idag vi har varit och åkt skoter ute på åkern, tror att dom tyckte de va riktigt roligt att åka i pudersnö, ibland såg de ut som ett måln som åkte runt, jag råkade glömma stänga munnen trodde jag skulle kvävas, ingen hitt.

Idag blev de storhandling mycket folk på coop idag, folk är ju som galen på att handla mat under jule tider. Fick även till ett kaffe besök hos Jossan, skönt att sätta sig ner med en kopp kaffe och prata ett tag. Fick ett mess nu, blev så glad det finns iallafall en som tycker att Tilda är lik mig, vilken fin kille du har Jossan !!

Imorgon blir det gymmet, hoppas det är plogat på vägarna så att jag tar mig iväg, vill inte köra om inte vägen syns. Sen blir det jobbet, blir bra de ska jobba med Linda så kvällen går nog undan.

Nu blir det soffan för mig och lite fika mig.

6 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vad härligt att julen verkat ha varit bra :) Mysiga vinterbilder!

    Hemma hos ooss har det varit en rätt jobbig jul. Mamma och pappas hus i Bjärtrå brann ner till grunden på julaftonsmorgonen vid halv 8 så det har varit tungt. Alla klarade sig men mår väldigt dåligt psykiskt. Helst pappa, men det blir ju bättre och bättre iaf. Det känns helt overkloigte alltihopa...Vi firade jul i Hudik så vi var inte hemma. Det var bara Mackan av syskonen som var hemma. Tror att man fortfarande kan läsa om det på allehanda.se eller expressen.se

    Vi kan väl höras något efter nyår. Vi åker hem på oonsdag och stannar i några dagar. De har fått låna ett hus i Bjärtrå så vi ska vara där.

    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  2. Att Tilda är lik dig ja!!!! Hon är ju superlik dig. Skrattade när jag såg bilden på henne i snön....kunde likagärna vart dig!!!=)

    Ses snart! Ska vi superskoj att jobba ikväll.
    Nu ska vi trotsa kylan lite o klä på oss och gå ut och hämta tidningen!!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen.

    Ja jag sa att visst hade hon en söt dotter!? Då sa han att ja och hon var lik Helena:D

    Visste att du skulle bli gla!
    Jag får ju oxå bara höra att lillan är såå lik Jocke hela tiden, hi hi.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Maria tänker på er!! och är så glad över att alla klarade sig!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  5. Linda hej!

    Ja vist har vi trevligt!!

    SvaraRadera
  6. Hej jossan!

    Ja de blev ja glad! vist är de tråkigt att nästan aldrig höra att barna är lik en.

    Kram kram!

    SvaraRadera