tisdag 22 december 2009

Onsdag

Vilken kanon dag!!

Träning med sällskap av Jossan och lilla Emmy på morgonen, blev rygg och triceps idag, så himla skönt att träna och få ur sig lite energi sen kan man vara hyfsat lugn resten av dagen.

Mötte upp Jossanstan, hihi vi fick ju en hel dag. Fick lite julklappar bortjorda hahaa mamma nu blir du nyfiken va! Köpte även ett par super söta tjocksockar åt mig själv kommer nog att använda dom flitigt, blir nog fina till en kjol. Lite mycket folk på stan blir ju yr nästan, så de va tur jag kunde följa Jossan hem och vänta till jag skulle på jobbet skönt att sätta sig i en soffa och slippa stan och istället sitta och hålla i en liten söt tös.

Nu väntar jag på att bli avbytt på jobbet, vill hem nu och sova. Ska bli spännande att se om Jörgen har tagit in granen, så mysigt hoppas de då kan vi ju pynta den.

Imorgon blir en lite stressig dag tror jag, men bra ska ta och göra bort dom sista klapparna efter jobbet, men jag tror jag vet vad jag ska ha så det borde bli klart fort, för sen vill jag hem och mysa med barna, äta lite nötter och dricka julmust.

4 kommentarer:

  1. TA DET LUUUUUGNT!!

    Kram och ha en SUPERMSYIG julhelg!

    SvaraRadera
  2. Lugnt!!! Ja jag ska de försöka iallafall.

    Puss puss!

    SvaraRadera
  3. Trevligt att du följde med mig istället för att frysa runt på stan och göra av med pengar;)

    Hoppas dagen inte blir allt för stressad! Du får komma hit istället för att stressa runt:)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Hej gumman!

    Nä de går nog undan, vet ju vad jag ska ha tror ja, blir en affär, sen hem och myyyysa.

    Kraaam

    SvaraRadera