tisdag 15 december 2009

Tisdag

Vad det är fint ute, alldeles vitt blir så mycket piggare av lite snö!!! tyvärr så har jag inte hunnit vara ute i snön än, har jobbat dag men imorgon så hoppas jag att vi tar oss ut på jobbet, skulle hellre vela vara ledig med barna imorgon och rulla snögubbar och åka skrana, istället för att jobba.

Skynda de mig iväg på Intersport och köpte mig ett par vinter skor före dom skulle stänga, gick fram till expediten och sa att jag ville ha skor som va varma, vattentäta och sköna att gå i och inte så dyra, så han plocka fram ett par åt mig annars vet jag att jag hade köpt dom som va billigast och dom mest opraktiska Däremot så var dom inte så snygga, men de spelar mindre roll huvudsaken är att jag inte behöver frysa och ha ont i fötterna.

Näe nu ska jag ta och se på Andra Avenyn, en kanon serie som verkligen innehåller det mesta.

10 kommentarer:

  1. En KANONSERIE???? Vart nånstans?!?!?! Innehåller det mesta....jajja!

    Iaf så är dina nya vinterskor MKT snygga!!
    Tack för den härliga vinterpromenaden idag!!
    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Hej tjejjen!

    De blev ett par Timberland, jätte sköna att gå i, ska köpa ett par höga oxå som jag kan va i djupsnö i. Ska vi försöka taima imorgon?

    Kraam

    SvaraRadera
  3. Ja du LINDA!!

    Ja vet att du e lite nyfiken på andra Avenyn, du kan ju sräck se de på svt play hahaa tror du gör de i smyg, och ja den serien har allt man kan önska sig, så värkligt.

    Men vi kan ju prata med varandra istället för att prata via datorn, vi sitter ju liks brevid varandra.

    KRAAAAM tycker om dig

    SvaraRadera
  4. Vet inte om jag vill prata med dig nå mer idag!! Så jäkla kaxig som du är idag!!!

    Jag orkar egentligen inte läga ner av min dyrbara tid att prata om en sån skitserie....o vaddå verklig!?!?! HAHAHAHAHAHA
    Det lilla jag har sett så är det då så långt ifrån verkligheten!! Jajja...det var nog om Andra Avenyn...
    Undra om den finns som DVD box o köpa...kan du få den av min i julklapp!!=)

    Tycker om dig me
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  5. puss puss, man blir som man umgås!!

    SvaraRadera
  6. =) Jo det kommer ju från rätt mun...

    SvaraRadera
  7. Hmmm så du är lätt påverkad, men de e bra att du utvecklas!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  8. Ja dessutom i rätt riktning! Tack för den!!

    PUSS O KRAM

    SvaraRadera
  9. Ja vi messar varann på morgonen så ser vi:D

    SvaraRadera