måndag 7 december 2009

Äntligen frisk!!!

Nu har jag friskförklarat mig själv!!!!!

Imorgon blir det gymmet LÄNGTAR!!!!! stutsar nästan upp och ner här hemma, ska bli riktigt skönt att använda kroppen.

Idag har jag nästan bara stått i köket. Har bakat lite julgodis som garanterat inte kommer att räcka ända fram till jul. Sen kom Tlda hem ifrån skolan och då bakade hon två mjuka pepparkakor som hon ska ta med sig till teorilektionen på stallet imorgon, vilket mys för små tjejerna sitta och prata om hästar och fika god fika. Nu har jag en halv lax i ugnen som snart är kalar till middag,är riktigt hungrig nu. Märks att jag varit sjuk, hungrig och sugen på det mesta helst salt mat, längtar till jul och mammas goda gravlax.

Pratade med lillebror nyss vet ni vart han ska åka på söndag till Thailand gud så skönt vill ju följa med han ju, tänk att få ligga där på stranden och borra ner fötterna i varm sand. Men lite synd är de ju att han åker, får ju klara mig utan han i jul buuuu!

ner och äta ska jag nu.

2 kommentarer: