onsdag 30 december 2009

Onsdag

Snart är det ett nytt år oxå vad spännande, undra vad som ska hända för roliga saker.
Och imorgon är de ju nyårsafton ska börja dagen med ett gymmpass hade jag tänkt.
Sen blir på eftermiddagen ska vi gå över till Jörgens föräldrar och äta middag enkelt, sen kan vi bara gå hem när vi känner för de. Tror vi ska hyra en film och äta godis, känns som om det blir en perfekt nyårafton för oss, vi är verkligen inga party människor Ska göra en efter rätt som vi ska ta med oss ikväll.

Dagen idag har varit bra, en bra dag på jobbet nu är jag lång ledig igen!!! Efter jobbet åkte jag iväg på gymmet,rygg och triceps stod på tur, blev ju ett kanon pass idag!!

Igår kväll la jag fram ett super enkelt recept på lax åt Jörgen, och sa jag att, de här kan du laga till middag. och vet ni vad! middagen var klar när jag kom hem, tror att de dessutom va den godaste laxen jag ätit.

Nä, nu ska jag ner och baka lite före de e läggdags.

4 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Jag ska köra på Formtoppen i morgon, skulle få låna ett egångskort och testköra där. Kommer nog bli vanlig tid, frågade inte om jag fick ta med fler men de går säkert bra om vi säger att vi är nyfikna och vill test köra om vi ska köpa kort:)
    Ska jag messa på morgonen`? Alltid kul att prova nått nytt.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men DUUUUUUU
    Hade han fixat maten...men sååå bra!!!
    Kul att komma hem till färdig middag - LYX!!
    Måste ta det receptet jag me..

    Ha nu en supermysig kväll!
    Ses nästa år..

    KRAAM

    SvaraRadera
  3. Heeej Jossan!

    Ja här blev de ju ingen träning alls bakade bröd istället, medans jörgen snarkade.

    Ha nu en riktigt bra kväll!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!!

    JAAA han hade de, blev jätte glad desutom så var de undan plockat.! riktigt bra blev de!!

    Puss och kram, på dig och ha en bra kväll!!!

    SvaraRadera