tisdag 29 december 2009

Tisdag

Idag fick jag ändra på mina planer buuu, va inte ett dugg sugen på de! Hade tänkt att Jörgen skulle va ledig men icke, trodde att jag skulle få träna med Jossan på morgonen, men fick ta de före jobbet istället blev ett super snabbt ben pass men bra gick de!!!

Annars har dagen varit bra, friskluft en stund på dagen barna lekte i snöhögar, dock tror jag dom börjar bli less på varandra små saker kan bli en riktigt stor konflikt, kan ju bli så om man e lediga tillsammans en längre tid tror vi måste ringa hem en kompis åt dom så dom inte behöver va upp i varandra.

4 kommentarer:

  1. Vi får kanske tajma på torsdag istället:)

    KRAMAR och ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Var ska du träna imorgon, tror jag skriver hos dig!

    KRAAAM

    SvaraRadera