torsdag 10 december 2009

torsdag

Vilken bra dag det har varit! Istället för en vanlig arbetsdag så hade vi en föreläsning om konflikter på jobbet, vilken kanon kvinna de va som höll i de, jätte rolig att lyssna på. Skulle vela ha henne som personlig mentor i livet.
Dessutom så blev det bara en halv arbetsdag så när föreläsningen var klar så gick jag Linda och Jea ut på stan en sväng. Hör och häpna idag fyndade jag en kjol och en tröja blev de, ja de va på ett reaställ men fina ändå ska pimppa upp tröja lite bara.

Imorgon jobbar jag dag, så jag tror att jag ska kanske träna efter jobbet om jag hinner de eller så får de bli lördag och söndag. Måste ju handla lite mat oxå och sen får jag ju sällskap på kvällen av Eva, de va inte igår ska bli kul att träffas och höra hur det är med henne.

Vad mysigt det låter ifrån Luddes rum han ligger och sjunger julsånger, vissa sånger e ju nya så dom har jag aldrig hört. Ska ta och köpa en julskiva tror jag, med barn julsånger kan ju va lite mysigt.

2 kommentarer:

  1. Tjeena bruden! Det ska bli så roligt att ses ikväll! Hör av mig lite senare. Kramz

    SvaraRadera
  2. Ja du får ta och komma oftare!

    Kraaam

    SvaraRadera