söndag 27 december 2009

Riktigt vinter väder.

Massor av snö!!!






Här ute på landet är vi lite halv galna, som låter ungarna hoppa ner i snöhögen från traktorskopan. Bilderna blev i fel ordning
Vilket väder! vaknade klockan sex idag av att katterna fånga en liten mus här inne, uch fick jaga ut katten. Men de va ju så mycket snö så hela katten försvan ju ner i snön va bara svansen som syntes hahaa såg jätte roligt ut.
Har haft en kanon helg, träning i lördas med jossan, sen blev de en snabb sväng på stan med Tilda köpte ett par jeans leggins Jörgen titta lite snett på mig tror inte att han gillade dom men gud så sköna ska köpa mig ett par mörka oxå.

10 kommentarer:

  1. Jaaaa visst är det härligt idag!!! 40 cm sen inatt! Galet mkt snö...NU ÄR DET VINTER and I LOVE IT!!

    Mys på!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Jaaaa de e sååå härligt!!!!!

    Kraaam så syns vi väll på tisdag!!

    SvaraRadera
  3. Söt bild på T överst:D
    Gud vad mycket snö..du skulle sett hur jag fick kämpa med vagnen till Träna, ha ha. Folk tittade konstigt på mig..kan inte förstå varför;P;P

    Skrev hos mig och undrade hur du jobba i veckan.
    Jag är galet trött efter morgonen.. sen har vi bara myst på hemma samt möblerat om.

    KRAM KRAM i vintervädret.

    SvaraRadera
  4. Tjena bruden!

    ... å god fortsättning! Hoppas ni haft en underbar jul och att ni varit snälla med tomten! Vi spelade Bingolotto på uppesittarkvällen (fick du mitt mms..?) Vilken lycka! Men vi vann inget. Ola fick också upp ögonen för det så de ska spela nu när det är innan nyår. Men då jobbar jag mest troligt. Såklart. Ha det bäst och hälsa! Hoppas vi ses snart igen! =) Kraam

    SvaraRadera
  5. Hej Jossan!

    Men du ska ju ta bilen ju!!
    Tror du är en riktig tjurskalle!!!!

    Möblerat om vad kul, de vill ju jag oxå göra.

    Ska titta till dig nu!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  6. Men Eva hej!!

    Nä jag kan ju inte ta emot mms, vet inte varför. Bingolotto de tänkte vi göra men de blev inte av.

    KRAAAM på dig och hoppas vi ses snart

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga kort!! Ni ser verkligen ut att ha roligt!! :-)

    SvaraRadera
  8. Hej Nina!

    Hur mår ni?

    Nu tyck ja snart att du sak komma förbi, så jag får se er.
    KRAAAM

    SvaraRadera
  9. Hej hej!
    Jo vi mår bara fint nu! Men både jag och Roger har legat i magsjuka.....mindre skoj!! :-(
    Inge höjdare att amma och ligga i kräksjuka kan jag ju säga!

    Det har varit fullt upp så jag har inte tagit mig i kragen att hälsa på.
    Men så fick jag höra idag att ni är sugna på att komma till mig:-) Skoj!!
    Kan ni inte komma till veckan?!! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Nämen fy!!!de kan inte va kul.

    Jo vi tänkte kanske komma nästa vecka, undra om de va fredag vi tänkte komma, men vi hör väll av oss!!

    KRAAAM

    SvaraRadera