måndag 21 december 2009

Ny vecka

Blev en riktigt mysig promenad med Rut idag, så fint när det har ny snöat, och när det ligger en massa snö på träden.

Har ju hunnit sy klart en tröja åt Tilda medans jag väntade på posten, trodde jag skulle få min nya telefån idag men ikke, mailade dom och som vanligt har jag lite otur med telefoner och abonnemang min order går tydligen inte att hitta, så nu har jag bestämt mig för att gå in på en butik imorgon och fixa en ny telefon och ett nytt abonnemang, och den här gången blir det telia och inget annat konstigt.

Nu sitter jag här själv barna sover och Jörgen är på killkväll, undra vad jag ska göra tror inte det är så bra på tv heller, kanske ska ta och börja sy Luddes pyjamas
Imorgon blir det gymmet, längtar dit skulle va skönt att fara dit nu skulle behöva röra på mig är lite rastlös i kroppen. Undra om jag ska ta och investera i en maskin som jag kan ha i vardagsrummet skulle va ganska bra dom kvällar när jag är själv här hemma.

2 kommentarer:

  1. Ja får börja hälsa på dig på måndag kvällar så du inte behöver vara själv:)

    KRAM Och tack för sällis i dag

    SvaraRadera
  2. Hej söta du!

    Tack själv för sällskapet, skönt att fler än jag är lediga mitt på dagen ju.

    Ja det tycker jag att du ska ta och göra, bara att komma förbi ju, men du får ju komma andra dagar oxå.

    KRAAAM

    SvaraRadera