söndag 13 december 2009

Söndag

Vilken kanon helg jag har haft! har inte ens haft tid att sitta vid datorn.

Vi har ny kommit hem ifrån Lucia på stallet riktigt mysigt, men de va inget lucia tåg, eller så missade vi de.

Har fått träffa tre mysiga tjejer i helgen först Eva på fredag kväll kul att äntligen få till de med henne blir ganska sällan, men bättre de än inte alls. Roligt att få en liten uppdatering om hur hon har de. Satt iallafall och titta på Idol, blev så glad över att Erik vann, vilken röst den killen har!

Sen på lördagen så handlade jag och Jörgen lite julklappar och efter de så flydde jag röran hemma och hälsade på Jossan och lilla Emmy, satt mest i soffan och tugga, och babla en massa, jo en promenad blev de oxå var borta så länge att Jörgen blev orolig, de händer ju aldrig annars.
När jag kom hem så var Magnus och Anette hos oss och ville att vi skulle provsmaka en efterrätt, de blev en ganska sen kväll så ikväll blir det en tidig kväll.
Tänkte på de vad roligt de är att lära känna nya människor, har som nästan varit rädd för folk och ganska reserverad tidigare och inte riktigt mottaglig för att lära känna folk heller, men bara i år så har jag faktiskt lärt känna tre jätte fina tjejer


Idag blev det träning med Jossan hon va snabbare än mig idag så jag fick klara mig själv en stund på slutet, men de gick bra kände mig peppad på träning idag inte så konstigt hade ju bara ätit godsaker hela lördag kväll så energi fanns det iallafall. Har ju hunnit med att hälsa på hos Sandra och Elis oxå ju, satt och drömde om att de skulle va ganska skönt om jag och hon kunde ta och åka utomland typ nästa år eller senare, skulle va ganska skönt.

Näe nu ska jag ta och slänga mig i soffan med lite fika.

4 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ringde dig förut då jag blev lite orolig då du inte bloggat...vad konstigt det kan bli det här med ointernet...Bara för att man inte uppdaterar bloggen tror man att det hänt nåt!...
    Skönt att höra att du haft en bra helg! Här hemma har det varit mindre trevligt med magsjuka :p
    Vi hörs nåt i veckan!
    Kramar till dig! :)

    SvaraRadera
  2. Hej igen:)

    Jätte roligt att lära känna dig!!!:D

    Ha en toppen dag
    I morg ska jag nog till gym:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men Maria hihii,är det så jag får dig att ringa haha. Nä jag har haft luren i bilen!! men ja vi hörs i veckan.

    Uch magsjuka, ja de e inte kul.

    KRAAAM och jag tänker på er!!!

    SvaraRadera
  4. HEJ Jossan!!

    Ja det ska jag ha ska städa sen blir det jobbet.

    Kan inte träna på tisdag, jag jobbar dagtur och sen blir det ju stallet. tror jag ska dit idag före jobbet.

    KRAAAM ska över till dig nu och se hur du mår.

    SvaraRadera