fredag 18 december 2009

Fredag

Oj oj oj vilken dag, Idag blev de Leos lekland gud vad dom springer och hoppar där inne men roligt har dom. Nu sitter båda alldeles däckade i soffan ska ta och slänga i säng dom snart.
Efter Leos så blev det benträning, gick hyfsat bra känner mig ganska färdig för dagen nu, orkade inte laga någon avancerad middag så det fick bli gröt de duger ibland.

Imorgon blir det nog en hemma dag, tror att Jörgen ska ut på julklapps jakt, jag orkar inte springa på stan en lördag för mycket folk, tar de i veckan ja. Istället så tror jag att jag ska baka bröd med barna och bege mig ut i skogen och spana ut en jul gran. Hoppas de blir fint väder men de tror jag, skulle va mysigt att ta med sig lite fika ut.
Nä nu väntar soffan på mig!!

3 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Ska du gymma i morgon eller på söndag?
    Vet inte vad vi ska göra i morgon ännu, har inte bestämt vilken dag de blir träning.

    Jag är godis sugen igen;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hej!!

    ja, jag har en massa sug hela tiden tyck ja, hungrig hela tiden.

    Nä jag ska inte på gymmet imorgon, ska dit på söndag. Nu ska jag ner och se om Jörgen har hyrt en bra film, hoppas han köpte godis oxå.

    KRAAAM och du de e ju nästan lördag nu, så nog kan du unna dig lite godis.

    SvaraRadera
  3. Klart jag kan;)
    Vi ska dit på söndag med tror jag, morgon träning.

    Kramar

    SvaraRadera