torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!!!

Ja nu är de årets sista dag!!

Vi har ny kommit hem, är jätte nöjd över att vi bestämde oss för att vara med Jörgens familj istället för att fara iväg. Roligt att Sandra och Peter oxå var där, mycket efterrätt blev de både jag och Sandra hade med oss godsaker. Nu ska barna sova och jag och Jörgen ska se på tv, ja de låter kanske tråkigt men de tycker inte jag, trivs med att fira högtider med familjen, sen vill jag att de ska vara enkelt.

Ska bli skönt att träna imorgon bitti, undra om jag blir själv där tror nästan de, Blev ju inge gym idag bakade bröd, och grävde en snögrotta istället.

6 kommentarer:

  1. Hej goding...
    Här firas det oxå i lugn o ro.
    Tyvärr är det då hockey på tv så jag valde datorn en stund!!
    Längtar till sängen.....hahahahaha=)

    Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Ja, nu flydde jag upp en stund jag me, j ser på en film som inte är bra. Vad romantiska vi år HAhaa.

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Hahahaha va faaan är romantik...=)
    Min gubbe fick då ut o skotta....shit va dfet har kommit snö igen....!!!! 30-40 cm igen...
    Hoppas ni fr en lugn nyårsdag...
    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. HEJ:)

    Gick träningen bra för dig?

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Hej Linda
    ja undra när det ska sluta snöa börjar ju som bli lagom nu!Lugn dag ja, vad ska man ta och göra!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  6. Hej Jossan

    jaaa de gick super bra!!!!

    SvaraRadera