söndag 20 december 2009

Julbord och kalas på en och samma dag!


Vilken mysig kväll, vi blev bjuden på julbord av svärmor och svärfar, gud så gott massor att välja på, efterrätterna var inte heller dåliga. Perfekt för barna oxå kändes inte som att det var förbjudet för dom att springa runt heller dessutom hade dom ett film rum för barn, hur bra som helst. Vi har även hunnit med ett kalas, Jörgens kusin fyllde år, tror att jag har ätit färdigt för idag känns nästan som om jag har en sten i magen.
Träning blev de på morgonen, axlar och biceps blev det idag hihii älskar att träna axlarna. Även Jossan med familj var där roligt att få sällskap, men jag tror allt att jag får ta och börja parkera hos henne så vi hinner prata på vägen dit, dessutom så skulle jag ju få lite uppvärming då.
Imorgon blir jag nog singel hela dagen förutom ett möte mitt på dagen bläää vi har ändrat om på schemat så vi ska ha p möte imorgon istället för på tisdag vill ju va helledig ja. Sen ska Jörgen jobba över och fara på sin killkväll på kvällen, så vi får klara oss utan han.
nu ska jag ta och byta om till myys kläder och hopa ner i soffan.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon gumman

    Var var ni och åt julbord? Gott!!:D
    De är bara jul en gång om året;)

    Kanske tajmar i morgon?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    I Levar super bra, och jätte mysigt.

    Ja de kan vi ju göra, men vi hör av oss på morgonen.

    Kraaam

    SvaraRadera