onsdag 9 december 2009

Onsdag

Vilken effektiv dag det har varit,och nu sitter jag på jobbet. Hann med träning på morgonen gick bara bra, blev lite bröst och triceps. Sen gick jag ut i skogen med Rut, så himla skönt alldeles tyst och lite mulet, gick där och tittade runt älskar skogen så rogivande att traska runt där.

Sen har jag även hunnit med att träffa mamma, syster, och bror min. Gick på stan och hittade en heldel julklappar men bara till barna, vilket inte är så svårt.
Men vad ska jag köpa åt Jörgen??? Vad köper ni åt era karar?
Vi hade ju först tänkt köpa något gemensamt som vi vill ha men de värkar ju inte bli så hade ju varit enklare.

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen

    I morgon ska jag nog köra på morgonen. Tid..vet jag ej:)

    Vet inte vad jag ska ge J heller...:)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar dag, så jag ska inte träna ska träna i helgen.

    De e ju jätte svårt ju att hitta på en bra jul klapp ju, så säger han ju inte heller vad han behöver eller vill ha.

    Kraaam

    SvaraRadera