måndag 6 juli 2009

Trött!

Träningen gick kanon kände mig stark och pigg. Det dåliga vädret har ju sina fördelar, inte lika varmt inne på gymet och sen är man ju lite hungrigare. Känner mig ganska sugen på ett gymbyte nu, men samtidigt lite osäker på det. Känner mig ju så hemma på gymet där jag tränar tror jag ska behålla det och skaffa ett till, gör ju ändå inte av med pengar på en massa annat skit så jag kan väll unna mig två kort, lite lyx!

Har jobbat eftermiddag idag, tycker inte om att jobba på kvällen, är ju ingen kvälls människa blir mest bara trött och grinig. Blev så glad när jag kom hem Jörgen har städat, så då slipp jag göra det Skönt!! Dock vet jag inta vad han använder för rengöring, det stinker nämligen vademekum i hela huset. Näe nu e de dax för lite kvälls te och mackor och sen ska jag sova!!

6 kommentarer:

  1. Kvällstrött?? Då är vi två:O) hi hi.

    Ha en härlig dag.
    Kram Jossan

    SvaraRadera
  2. Han kanske var riktigt noga och skrubba golvet med tandborsten ;p

    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Jossan hej! Ja vad roligt att du har varit in här. Ja det är ju fruktansvärt hur kvällstrött man är. Jag jobbar desutom mestadels kväll blä.
    Ha det bra du oxå idag, och ta hand om dig och lilla magen kram/Helena

    SvaraRadera
  4. Hej Maria ha haa ja man vet ju aldrig kanske det hela gick till överdrift hahhaa. Vetu vart jörgen ska idag utan mig!! till ikea.han skulle till gävle med sin pappa så på hemvaägen skulle han stanna av där.

    SvaraRadera
  5. Men vad säg du människ! Du kunde väl ha liftat hit då (jag vet barn, jobb bla bla bla :-)...Det är rätt att skicka karln din på IKEA, var han nöjd över det?!

    Skulle ut och cykla en mil nu ikväll men efter ca 500m så höll jag på att svimma!Cyklade 3 km ist för jag var så rädd för att svimma och ingen hjälm har jag. Cylkade runt sjukhuset så att jag skulle ha nära till akuten om någon hittade mig längs med vägen! :p Vet inte vad det är med mig har känt mig så trött i 2 dagar
    :( Får ta cykelturen imorgon kanske.
    Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Men far till läkarn!!! du va ju liks i närheten.
    Ja hadde jag inte jobbat så hadde jag kommi. Men är ni hemma nästa onsdag eller torsdag tänkte om jag kunde komma då? har ju semester då!! syns snart KRAM

    SvaraRadera