torsdag 2 juli 2009

Torsdag

Idag var jag och tränade ben, och hur mycket jag än kämpar med mina ben, så tycker jag inte att det blir någon skillnad självklart har dom väl kanske blivit lite större, men inte är det mycket int. Benen är helt klart den svåraste muskelgruppen för mig, att få några synliga resultat i, varför är det så? Jaja jag får väl fortsätta kämpa med dom helt enkelt.

Idag har det varit en bra dag, barna har haft en kompis här, och faktiskt så tror jag att hon är den enda kompisen som dom har, som båda kan leka med samtidigt. När Tilda i vanliga fall tar med sig kompisar så tycker dom att Ludvig är en pina, och han får ju nästan aldrig vara med.

Jag jorde morgondagens mat färdig i kväll, så då slipper jag gå in och laga mat imorgon, om det är soligt och fint, för Imorgon är jag LEDIG!!! och hela helgen, undra vad vi ska ta och hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar