onsdag 8 juli 2009

onsdag

Idag var jag och tränade baksida ben och rygg gick bara bra. Ska dela upp bena ett tag och se om det funkar betre Känner av mina åderbrock och det gör mig så irriterad!! Imorgon ska jag ringa vårdcentralen. Det syns knappt, inte så att jag bryr mig iallafall, så det måste ligga ett typ längre in i bene. Skulle vara skönt att slippa den här malande värken.

Nu e det snart dax att bege sig till jobbet skönt imorgon jobbar jag dag, och på fredag då är jag ledig. Då vill jag bege mig ner på stan, vill ju köpa ett ritblock har ju inget nu och jag känner mig lite sugen på att sitta och rita på kvällarna. Eller en stor duk, och måla en stor tavla det är ju något som jag tycker är avkopplande Blir lätt lite rastlös om jag inte har något projekt att greja på med.

2 kommentarer:

  1. Hej! Nästa onsdag-torsdag blir bara bra. Har inget speciellt planerat. Vad roligt isf. Åker ni vidare till S-holm också?

    SvaraRadera
  2. nä tror inte det blir bara att komma till er fast jag tror jag kommer själv ringer dig i helgen

    SvaraRadera