måndag 20 juli 2009

Måndag




Idag har vi fångat små grodor dom är ju jätte söta, fanns massor av dom i diket baki huset. Barna tyckter att de jätte kul att fånga groder. Efter de gick vi en sväng inne i skogen och åt lite blåbär och plockade lite svamp.
Träningen gick bara bra idag, tränade axlar och biceps, lite ovan med dom nya hantlarna bara.
Ibland kan jag bli ganska frustrerad på vissa människor. Denna person behöver bara ringa så börjar jag att oroa mig och magen börjar att protestera direkt. Hatar att bli så påverkad av denne person, har försöker att inte fundera och oroa mig men usch gör ju de ändå. Näe nu e de dax att ta och hitta på någonting, och tänka på något annat. Kanske ska ta och bege mig in till stan och kolla om jag hittar en ny köks lampa våran är i ganska dåligt skick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar