fredag 24 juli 2009

fredag

Oj oj oj vad gör jag uppe nu, mitt i natten.

Idag har jag haft en riktigt bra dag, varit på en skön rengnig promenad ganska härligt när det spöregna och det är varmt i luften men lite sol skulle inte skada.
förmiddagen åkte jag och Anett till Lögdeå till kläd affären som dom har där, hittade två riktigt fina tröjor och dessutom sköna.

Sen blev det lite bull bak, mysigt att baka bullar när det spöregnar ute. Kanske därför jag e pigg har ju fikat bullar och druckit kaffe nu för ett tag sen, medans vi såg en riktigt dålig film minns inte ens vad den handlade om. Skulle vela se den där pojken i randig pyjamas, men jag vet inte om den har kommit ut än eller den kanske är jätte gammal, den tror jag iallafall e bra.

3 kommentarer:

  1. Menar du filmen: Bananer i pyjamas :) Ja, den är ganska gammal ;)

    SvaraRadera
  2. Ja precis!! kan jag få låna den av dig? Hahaa

    SvaraRadera
  3. Ja, många tänder på väg, men nätterna funkar bra. Han sover bra men är lite missnöjd på dagarna. Går runt och biter på allt. Vi har en lite hund (Sixten) här hemma just nu :)
    Vi funderar faktiskt på att åka och köpa duk imorgon..sedan ska vi fixa motivet bara. Vet inte alls vad vi ska hitta på?..Känns lite för avancerat att måla av oss så där..Har kikat på film och nu så är det sängdags.
    Kram på re!

    SvaraRadera