fredag 31 juli 2009

Fredag

Idag har jag och min bror och våran mamma, varit på stan och gjort massa rea fynd. Jag tok handlade åt barna på Stadium dom hade grymt bra rea, halva rea priset, älskar billigt
Ska nog in en sväng imorgon oxå.

Sen blev det träning för små tuttarna och triceps, gick jätte bra och jag kände mig riktigt nöjd efter passet. Ibland så kan jag känna mig ganska så sugen på ett par större bröst eller iallafall ett par bröst, lite tråkigt när man inte har några alls, tror kanske att jag skulle känna mig lite kvinnligare då, och vad roligt det skulle vara att köpa under kläder, och dessutom fylla ut dom. Men tänk om jag då skulle ångra mig, jag mena tänk om det inte skulle kännas som jag.

Lille bror har varit här och lämnat sin cross, så Jörgen är ute och kör den nu, det ser ju jätte roligt ut. Jag vill ju oxå prova köra, fast den där som lille bror har e ju så stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar