torsdag 9 juli 2009

Äntligen själv!!

Jörgen for iväg och lämnade Tilda på kalas, skönt att vara själv ett tag. Så nu sitter jag här med en jätte kopp med kaffe (gott). Hoppas att dom dröjer ett tag. Vill verkligen vara själv ett tag!

Idag efter jobbet for jag och tränade tuttar och triceps gick omkring där i min egna lilla bubla, med jätte hög musik i lurarna, undra om hela gymet hör vad jag lyssnar på? Tanken på att byta gym känns inte så skrämmande längre, känner att det skulle vara otroligt motiverande, tänk vad kul de skulle vara att se lite annat. Tror i alla fall att de skulle vara bra för mig.

Imorgon är jag ledig hade tänkt bege mig ner mot stan. Skulle vela köpa något nytt till hemmet och in till Tildas rum. Kanske dricka en STOR kopp kaffe och titta på folk.

Har ju fort farande inte hittat några getter, vill ju ha dom nu. Djurparken säljer sina i slutet av augusti vill ju inte vänta så länge, men i värsta fall får vi väl göra de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar